خداااااااااااااااااااا به دادم برس

خداااااااااااااااااااا به دادم برس

خدااااااااااااااااااابه دادم برس

خداااااااااااااااااااابه دادم برس

کی ازدست این زندگی لعنتی خلاص می شم ثانیه به ثانیه اش عذاب اوره

این ثانیه های اضافی کی تموم میشن

هیچ جا راحت نیستم

همه جا یه مکافات دارم

همه جا

از اینجا بکشم یا از اونجا از کجا

تو چرا معطل می کنی هان

مگه من بهت نگفتم خلاصم کن هان

هرشب میشنم سر نماز ازت چی می خوام

ببین یادته ببین یادته

اگه یادته من حاجتمو می خوام

میگی اروز مرگ برای جوونای گناه کبیره است

جهنمی میشه هر کی بخواد بابا اس کریم

ما که جهنمی هستیم

ما که کافر هستیم

همین جوریشم تو جهنمیم

تو چرا سر به سر مون می ذاری

هان به خدا از بس عذابم کردی

دیگه از عذاب جهنم نمی ترسم

برم کجا داد بزنم

برم کجا داد بزنم

هان

برم پیش کی هان

چرا هیچ کس چشم دیدن منو نداره

مگه من چه کار کردم

چه گناهی به در گاه تو کردم

اس کریم نذار کسی

اس کریم

اس کرم

اس کریم خرابتم

نمی دونم ته دلم احساس می کنم باهات رو راس نیستم

کاری کن همه چیز رو فراموش کنم

قلبم متمرکز رو خودت

ای بنویسم 

ای بنویسم

ای نق بزنم

ای نق بزنم

اس کریم ما چاکریم

مخلصتم یه کاری کن

یه وقت دیدی غصه خوردما

از دستت ناراحت شدما

جون رفاقتمون بیا

ما رو بفرست بریم تو جهنم

اره قربونت برم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد