خدایا خستم از این زندگی

از این حس تلخی که ولم نمی کنه

از این بی احساسی که دامنمو گرفته

خدایا کاش منم می تونستم مثل بقیه دخترا عاشق باشم ولی احساسمو از بچگی کشتم

خدایا  خستم از همه چیز خستم

خدایا چرا من امشب این قد باهات رمانتیک حرف می زنم

الان سرم درد می کنه حتما عشق یا از دستم ناراحت یا ول کرده رفته

اگه ول کنه بره اوال دق می کنم بعد خوشال می شم دوست ندارم کسی به پای یه ادم مثل من بسوزه

خدایا چرا از ت این قد دور شدم

چرا این قد سر در گمم

چرا همش به دنبال سکوت می گردم چرا

چرا

خدایا دوست دارم هیچی ازت نمی خوام

موفقیتش و سلامتیشو ارامشش برام از همه چی مهمتره خیلیا روش اسم یه ادم پست گذاشتند و روی من یه ادم ساده لوح خودت شاهدی که نه اون پست نه من ساده لوح

خدایا دارم خفه میشم کاری کن خدایا یه کاری کن خواهش می کنم خواهش می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد